ik wil annuleren
Je bestelling mag je bij ons tot 14 kalenderdagen na ontvangst annuleren. Kijk hieronder welke situatie voor jou geldt.
LET OP: heb je niet besteld op hollandsnieuwe.nl of via onze klantenservice neem dan contact op met de desbetreffende winkel of webshop waar je hebt besteld om je bestelling te annuleren of om te ruilen.
Sim Only bestelling annuleren
Om een Sim Only bestelling te annuleren, neem je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je simkaart contact met ons op.
bestelling met een toestel annuleren
je hebt je nieuwe toestel al ontvangen
Om te annuleren stuur je de bestelling (compleet, onbeschadigd, in de originele verpakking en teruggezet naar fabrieksinstellingen) mét een ingevuld retourformulier binnen 14 kalenderdagen nadat je de bestelling hebt geannuleerd, naar ons terug. Gebruik hiervoor het adres dat op het retourlabel staat op het retourformulier.
De kosten voor het terugzenden van je bestelling zijn voor je eigen rekening en afhankelijk van de bezorgdienst die je kiest. Normaal zijn deze tussen de 8-15 euro. Indien je hebt gekozen voor een bezorgmethode waarvoor bijkomende (hogere) kosten gelden dan voor onze standaard levering, bijvoorbeeld avondlevering, dan worden deze bezorgkosten niet aan je teruggestort. Eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms'en worden verrekend met de kosten die je voor de eerste Sim Only maand hebt betaald. De gebruikskosten vind je terug in de tariefvoorwaarden
je hebt je nieuwe toestel nog niet ontvangen
Je wilt je bestelling annuleren nog voordat je de telefoon hebt ontvangen? Weiger dan ons pakket aan de deur, dan is het meteen geregeld. Je zegt tegen de postbode dat hij het pakket mee terug mag nemen. Wij nemen je annulering in behandeling en sturen je ter bevestiging een e-mail. Is het toestel achtergelaten op het postkantoor? Geef daar even door dat het pakket teruggestuurd mag worden.
er is iets niet in orde
heb je een kapot toestel ontvangen en wil je een nieuw toestel ontvangen?
Stuur dan het toestel (compleet, onbeschadigd, in de originele verpakking en teruggezet naar fabrieksinstellingen) mét het retourformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst naar ons terug. Gebruik hiervoor het adres dat op het retourlabel staat op het retourformulier. Vink op het retourformulier het volgende aan: 'ik heb een defect toestel ontvangen en wil graag een nieuwe'.
De kosten voor het terugzenden van je bestelling bij een kapot toestel worden vergoed. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dan storten wij binnen drie werkdagen de verzendkosten terug op je rekening.
status van je retourzending
Na ontvangst van je retourzending beoordelen wij of deze in orde is. Bij een annulering storten we binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt geannuleerd het aankoopbedrag terug op de bij ons bekende rekening. Bij een kapot toestel ontvang je zo snel mogelijk een nieuw toestel.